20 paź 2011

Teraz będe tak pisać ;D Dlatego że na tamte pismo się bardzo ciężko paracowało :< I mam dla was koneq !! To go posłuchajcie ^^


Musisz mi oglądnąć 25 filmów, dać 3 garfy, dać na wszystko love it ^^ Ale zgłaszać się do mnie na mail. Mam nick L.aurora ok. Jeżeli chcesz żebym dała Ci coś z mojej garderoby to się wysil :D Obejrz mi 40 filmów ! Jeśli za dużo na 1 dzień, to możesz również dokończyć jutro. Jak skończysz koneq to napisz na maila "Skończyłam twój konkurs. Obejrzałam (np)Ci 40 filmów" A i jeszcze zostaw komentarz przy każdym filmie ;) I oceń 5/5 czy to takie trudne ? Jakoś 10 sek możecie ze 100 ich pooglądać ! Ale wiecie że Ci co robili te 10 sek oni też zarabiają po 25 a wy tylko po 10 sc ;( Jak spodobał Ci się konkurs to wiesz co robić ;)
Omg !! Ja dopiero teraz się skapnełam że chat można powiększać ;o
A i jeszcze wstawie wam moje zdjęcie ;)
Niektórzy widzieli link mojego bloga i czasami wchodzą ;> Ale nic nie kapują :s Więc wyjaśnie wam Ci którzy nic o moviestarplanet.pl nic nie wiedzą ;)

W tej grze możesz stworzyć sobie chłopca lub dziewczyne. Możesz o tej grze również powiedzieć znajomym to też sobie na tym założą konto i będziecie sobie tak gadać ;) Jak więc to możesz też robić looki, filmy, artbooki itd. Looki polegają na tym że ubierasz jakąś postać w jej ubrania, możesz zakupić również jej ubrnia ;D A artbooki polegają na tym że możesz sobie wybrać jakieś tło, dodatki, postacie. Dzięki temu możesz zarabiać punkty fame co zwiększą Ci punkty do następnego levelu. Levele są poto żeby np masz 1 czy 0 lvl i mało zarabiasz, a jak masz 20 lvl to kupe ksy zarabiasz ;> Niestety w 20 lvl musisz się bardzo postarać. Są różne konkursy. Zmieniają się co 8 dni. Możesz też umieszczać posty, tematy na forum. Również masz przy swojej postaci po lewej stronie okienko : 


To akurat moja postać ;) Te okienko co nad głową postaci no ten dymek jest nie xD To w te kropki wpisujesz sobie twoje imię i hobby. Ja tego nie wpisałam dlatego że to będą wasze takie jakby "dane" xD Swoją postać możesz ubierać. Lecz jak masz 500 starcoins na początku to nie jest tak dużo pieniędzy, tylko to właśnie mało ! Dlatego że ubrania i fryzurki, makijaż nie są po 50 starcoins tylko po 500 sc, 400 itd. Są też animki ;)
Moja postać właśnie ją wykonuje ;> Animki są po to żeby ozdobić swój jakby dymek ;) Również są potrzebne niektóre do filmu. Filmy nie łatwo się robi :s  Trzeba się skupić. Jak będziesz pierwszy raz robić film, to bedzie samouczek ;) Jeśli przy ubraniach jest taki znaczek :

   To np jeśli wygrałeś konkurs i masz taki znaczek przy postaci to możesz właśnie kupować te ubrania. Jeśli nie masz tego znaczku to nie możesz ich kupować ;) Nie tylko one są przy ubraniach ;> A reszte chyba sami już sobie poradzicie ;) 








No to chyba dobrze wszystko wyjaśniłam ;) Jak nie to piszcie mi szczeguły których nie zrozumieliście ;) Bay < 33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz