7 lis 2011

;3 ♥

Moja sis powiedziała mi że ona mnie kocha xd
Ona na pewno żartowała xD Ale wiecie jeśli nie macie rodzeństwa
to jest wam lepiej ;D 0 kłótni ;( Ale czasami jeśli powiecie że chcielibyście mieć rodzeństwo starsze, to nie chce wam się -.-
Uwierzcie xD Sama mam sis o 7 lat starszą :'(
Zawsze tylko na mnie. I mi jeszcze kit wciska że to nie ona!! xD
Yhhh życie nie jest the best xD
tylko Tarzana xD
Nie no dzisiaj chyba jest ostatni mój post, jeśli tak o czytacie że nie dajecie komentarzy...
Czemu mojego bloga tak nie lubicie? Czemu na czacie nie ma dużo osób? Bo wam się nie chce >.< Tylko jedna dobra poli dała kom ;*
Kocham ją xD Mimo że mnie usuneła ze znaj ^^
To mi nie pasuje ale ok xD
No więc dziś poniedziałek ^^ A teraz look ---> xD
         
ale słit xD
Piaknie xD
Do koloru^^
Dobra kończe xD
Papapapa ♥♥♥

1 komentarz: