5 lis 2011

Look tygodnia i nowina ;DD

Dobra >.< Przeglądałam swoje maile i zobaczyłam to O.O

Skandal -,- Ale to było już dawno ;))
Więc znalazłam wiele rzeczy O_o
A najbardziej mnie to dziwi 


 

Nadal coś takiego dostaje O_O
To się nigdy nie skończy :(
Miałam wam też powiedzieć że wcznoraj o 21.00 była noc hackerów :o
Ja jakoś się bałam ; 3 Niektórzy nie wierzyli. Ale star mnie zaskoczyła O.O No napisała coś takiego (to chyba ona xD) 
"Ludzie!! Nie ma się czego bać! Przecież nikt wam się nie wkradnie :)" Jak mówię nie wiem czy to ona :o
Nie pamiętam dokładnie : // Ale to mnie tak jakoś dziwnie się poczułam >..> Myślałam że już ją dopadli ale chyba nie.

-------------------------------------------------------------

Miałam dziś wstawić foty 2 znaj którzy mnie interesują.
Więc to Susina i Zuza7428!!
 
To Susina ♥
Kocham ją. Ona jest zabawna xD
Pokaże wam jej opis :D
       
Dobra teraz Zuza ♥

     

To moja Zuza ♥
Lubie ją. I to strasznie :D


To na tyle pa ♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz