4 lis 2011

Zuza7428 i Starrr_03

Jestem tu z wami... ale starrr_03 próbuje wszystkich przegonić! Nie pozwulmy jej! :D To ma być Zuza7428! A nie star -.- ona myÅ›li pewnie że "Królewska moviestar" to znaczy że ma niby rzÄ…dzić msp >..> Ooo nie -.- 
Ja jej nie pozwole! Może mnie usunąć ze znaj! Ale nie pozwole jej przegonić Zuze :x Ona powinna dostać kare ;(( xd Ale na prawde ona jakaÅ› jest że no ten... chce jakby rzÄ…dzić msp! -.- NIE! Strajk! xd 
Kto chce żaby zuza byÅ‚a na 1 miejscu? Bo JA chce -.-Star napisaÅ‚a na swoim blogu że Zuza przeklinaÅ‚a! 
Wątpie! Zuza mi pomaga, jest wesoła, miła, śmieszna xD Ale jest lepsza od star! Za kim jesteście?!
Zuza jest miÅ‚a, fajna 
Star kłamie, chce wszystkich przegonić w rankingu -.- Jeszcze troche a przegoni cezara! Może ananaska? O_o
A przy okazji Zuza mi powiedziała o Ulce ; )) Ulka nie jest aż tak chamska -.- mówiła że jest miła (chyba xD)
Ale ja sądze że jest miła ; )) Moja naj mówiła że Ulka wyzywa od chamów -.- Zuza mnie czegoś nauczyła ; 3
Nie mów o kimś źle jeśli jego nie znasz ; )) I to jest właśnie każdego wada. Nawet moja. Też mówiłam o Ulce złe rzeczy ale, jednak ją polubiłam ;) Ulka chociaż rzadko co wchodzi na konto (chyba xD) może nie wchodzi bo msp jej nie działa? A może ma za dużo znaj? Jak ma to Ulka może, MOŻE! ma i 1 lvl w znaj co w ogóle nie wchodzi? No dobra >.< Jeśli macie coś do mnie na przykład te konta które zrobiliście mi na złość -.-
To sie wam udało! Jestem zła! Jeśli kogoś nie lubicie to mi tego nie mówcie -.- Wiecie jak mi smutno kiedy widze te konta? :(( Nawet dla Zuzy i Star jest przykro. Dla Zuzy dlatego że star mówi że przeklinała na blogu.
A Star bo prawie każdy znajomy jej nie lubi... ja byÅ‚am jej fankÄ… ale gdy zobaczyÅ‚am mail... 


No przeczytajcie -.- Musiałam to zrobić żeby mnie dodała -.- I dodała ; )) Ale potem zrobiła się chamska!
Bez urazy. MojÄ… naj czyli Justyna ;d To jÄ… przyjeÅ‚a bez trudu! Ale gdy już ja to od razu jakieÅ› zadanie mi daÅ‚a :( Przecież wiecie że ja nigdy nie daje komentarzy! Ale zobaczcie co ja do niej wysÅ‚aÅ‚am... 



No tak może i ja jestem chamska troche ale byłam jej fanką ;)
Jak do mnie odpisaÅ‚a to mnie zaskoczyÅ‚o ;o Akurat byÅ‚am u Justyny. I powiedziaÅ‚am że mi Star odpisaÅ‚a! Justyna przeczytaÅ‚a to i byÅ‚o tak samo zaskoczona jak ja ;( Przyjaciół siÄ™ nie wykorzytuje (czy jak tam sie pisze -.-) Ale też i ja byÅ‚am bardziej smutna, bo Justyna mi wciąż mówiÅ‚a że star jest taka miÅ‚a, fajna, zabawna, wszystkim pomaga. Ale jak zobaczyÅ‚am mail to zaczeÅ‚am jej trochÄ™ nie lubić. Jak Star  to zobaczy to niech siÄ™ nie obraża... ale chyba jak ktoÅ› mówi szczerze, to sie nie obraża! Ale no też ja postÄ…piÅ‚am i chamsko : // Sama siÄ™ przyznaje :s WiÄ™c ja siÄ™ rozpisaÅ‚am ;D Ale prosze o komenatrze i powiedzcie czy star jest miÅ‚a? Paa <3 ♥ 

1 komentarz:

  1. Hej :)
    L.aurora..
    Po pierwsze - MSP to gra, w której jest ranking. Co złego jest w tym, że starrr_03 przegoniła Zuzę? Zuza przecież również przegoniła setki osób, żeby mieć 20 level :)
    Po drugie - dlaczego tak oburza Cię fakt, że starrr_03 do znajomych przyjmuje tylko te osoby, które będą oglądały jej filmy???
    Sama przyjęłam podobną taktykę - niestety MSP zacina się co chwilę przy większej liczbie znajomych, dlatego pozostawianie w znajomych osób, które nie oglądają filmów nie ma po prostu sensu.
    Dziwi mnie Twoja reakcja tym bardziej, że wpisałaś się pod moim filmem "Spis znajomych" w którym jasno przedstawiłam podobne podejście do znajomych.
    Dodatkowo podkreślam, że każdy ma prawo mieć w swoich znajomych kogo chce, więc tu akurat strzeliłaś jak kulą w płot.
    Po trzecie - odnośnie przekleństw i wulgarnego zachowania... O istnieniu Zuzy7428 dowiedziałam się w dniu, w którym weszła na bloga starrr_03 i zostawiła na czacie kilkanaście przekleństw ( kilka tygodni temu). Dlatego zanim zaczniesz pisać noty pochwalne o kimś - sprawdź, czy stoisz po odpowiedniej stronie.

    Każdy ma na MSP swoich ulubionych znajomych. Ty lubisz Zuzę - ale nie pisz proszę męczeńskich notek o tym, jak to nie pozwolisz starrr_03 przegonić Zuzy.
    Każdy na MSP ma takie same szanse, więc może zamiast przesiadywać na forum i plotkować jak stara baba powinnaś zająć się oglądaniem filmów Zuzy - tak zdecydowanie bardziej jej pomożesz.

    I na koniec - usunęłam Cię z moich znajomych. Powodem jest to, że nie chcę mieć u siebie awanturników.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń