4 lis 2011

... ♥

WÅ‚aÅ›nie dzisiaj przeglÄ…daÅ‚am mój ostatni post na blogu, i zobaczyÅ‚am komentarz polilolii ;o PrzeczytaÅ‚am go, chociaż byÅ‚ bardzo dÅ‚ugi. I nagle gdy już go caÅ‚y przeczytaÅ‚am, to napadÅ‚a mnie zÅ‚ość! Ja pisze tu co myÅ›lÄ™! A nie to co wy chcecie! 
Tak więc mam dla was pewną wiadomość ; 3
Nowy konkurs!!!
 
Dla mnie on jest na 2 miejscu "Czadowych konkursów" 
Więc teraz pokaże ubrania,tła i animacje :D


1. Ubrania




Jejku ^ - ^ One sÄ… Å›liczne ♥ No widzieliÅ›cie inne fajne ubrania?
Bo ja nie ^^ 





 
 Sweet ♥



     
; oo
WÅ‚osy sÄ… lepsze ♥ Szkoda że nie jestem vip :( To bym chÄ™tnie coÅ› kupiÅ‚aa ; DD

2.TÅ‚a 





Cudownie! ♥

3. Animacje






Nie no to jest śmieszne :D Jeśli ci się nie podoba to twoja sprawa ;D Ale mnie się podoba ^^

To dla mnie dziwne O_o Ale to moja opinia ;DD
      

 To dla mnie fajne ;D I nie dla vip ^^ I dobrze -.- xD
Tylko dziwne jest to że słonka nie trafia do ust :o Ale jest ok ;))





To jest sweetaÅ›ne ♥


Teraz powiem wam że jutro idę na urodziny mojej naj z kl :D
WychodzÄ™ o 15.45 :D Ona "Marta" ma fajne urodziny ^^
Będą konkursy i do wygrania są też prezenty ^^
Ona jest moją naj ; 33 każdy pewnie zazdrości ^^^^
Po4 minka xD
No to narka ; 33 jutro wstawię 2 Look moich znaj których bardzo
siÄ™ interesujÄ™ ;))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz