21 wrz 2011

Długa notka xD

Wiecie że ja jedyna nie wiem jak wstawić msp3 na bloga ? :O No ale niktórzy mi pomogli ale nic nie kumałam -.-" Na jednym filmiku taki typ gadał xD Ale no wiecie jak jest =.= Moje równanie xD Wiem że nie często się odzywam na bloga, bo nie ma żadnych nowych wieści -,- Kiedyś jeden blog robiłam z blyskotką2002 to jej nick na msp. Dziś się rozgadam jak nigdy xD No więc zaczniemy od tego że się niedawno usunełam z msp :( No ale tak po 3-4 dniach odzyskałam konto ;D Ale to było na próbe czy mnie na serio lubicie -.- I wyszło że chyba tak !! Tylko że za 5 tys mam 11 lvl -.- Taka dziewczyna na msp mówiła tak : 'Ludzie czy jakby nie było vip'a to by ta gra była nudna ?!!' Ja zagłosowałam na nie :D No wic tak że na blogu innej osoby gdzie jest czat to możesz poznać najsłąwniejsze moviestar na  msp !! Np. Ja jak weszłam na taki jeden blog to byłą zalogowana luzowa* , munia , niikie itd i mam ich w znaj !! Nawet munie mam !! Jednak że niektórzy mogą napisać : ' Weź się dziecko neo wal. Bo ja nie chcę żebyś coś do mnie mówiła ' No dla mnie tak nigdy nie było ale dobra xD Mam sis o imieniu Sylii :D Jest upierdliwa ale kochana xD Raz mnie tak łaskotkała że myślałam że uśmieje się na śmierć xD Ja jestem młodsza od niej no i mam na imię Karolina -.- Mnie się to imię nie podoba. Dlatego że jest brzydkie !! Moja mama mówiła że mieli mnie nazwać Ola ale Sylii mówiła żeby mnie nazwać Karolina. No i jednak mam tak na imię -.- Żałuje. Teraz jest strasznie nudnooo. A i przypominam że mam film pt. Szczęśliwe zakończenie. odc. 1 to jest morderca ale zmieniłam nazwe bo to już nie jest horror -.- Dziś robiłam na msp impre mówlili że było meeega < 3 No ok ja się zbieram Bay ; 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz