20 paź 2011

Dobra nie dostaÅ‚am żadnego mailu na temat moviestarplanet i konkursu -.- Chyba mnie nie lubicie... Ale dobra tam : // 
Jak mówiłam dziś "Kto chce grafa ? :(" To mi chodziło że ja wam też daje grafy i też mi powinniście się odwdzięczać ! Patrzcie ile podarowałam upominków ! A ile dostałam :( To chyba dla mnie nowość ponieważ nie mam różowych spodni O_O Ale uzbieram se do 1000 i sobie kupie różowe spodnie i animke ^^ Często kupuje animki więc wiecie +.+ A i też mam dla was focie :3 Oczywiście mojej postaci.

  No to tego... dziÅ› jÄ… ubraÅ‚am xD 
Może zaÅ‚oże new bloga... i tam takie coÅ› xD 
A i chcÄ™ różowe SPODNIE ! JeÅ›li nie dostane ich to bÄ™de ryczeć :'( Ale to przez was :3 No i tego za 7 tys mam 12 lvl P_P I chciaÅ‚abym ten 12 lvl dzisiaj mieć ! O 9.00 ! Pomużcie mi ! Z waszÄ… pomocÄ… uda mi siÄ™ pewnie za 20 min 9.00 ! No proszÄ™ -.- Ale jak nie to nie :x No to bay < 33  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz