16 paź 2011

Mój wczorajszy - dzisiejszy dzień ^ - ^


Hay < 33 Dziś o 20.12 zostaje odblokowana !! Łiii ! I zobacze ile mam forsy
^ - ^ Mamy nadzieje że dużo xD O ! I jeszcze 12 lvl !! Ooo tak 12 lvl to bym chciała : 33 I'm happy ._. ale nie tak happy -.-Moja mama wczoraj pojechała do klienta >.< Jak przyszła było od niej czuć piwem :o Ale to było niby ciasto chyba kawowe ;p Ale też było śmiesznie :D Graliśmy w cola, fanta, sprayt czy jak tam się pisze +.+ Ja 2 razy wygrałam i dostałam 2 razy lody czekoladowe @_@ Mniam ! A i jeszcze na pewno dziś się rozpisze :D Wczoraj byłam u Justyny i nikogo nie było bo wszyscy pojechali na wesele ^^ Oprócz jej sis -.- Malowałyśmy się jej babci kosmetykami xDD Jak szłam z taką różową kórtką i na kaptórze było takie futerko xD I jeszcze z czerwoną szminką szłam po ludziach xD Mój tata myślał że się napiłam za dużo coli xD Ale raczej nie bo nie było coli :d Moja kol inna Wera < 3 byłyśmy razem na łące z 2 psami xD Jeden jej to Dekster a drugi to Justyny siostry ciotecznej pies nazywa się Kacper <33 Jak przeskakiwaliśmy przz rozwy to omało co Kacper się nie uopił xD Tylko tyłek zamoczył -.- Chodziliśmy po bulwach !,,! Było fajnie :_: A Wery sąsiadka była taka wredna że powiedziała tak do nas „Dziewczynki możecie popilnować tego rudego kota ? Bo wczoraj nasikał na moje ziemniaki (coś takiego) i jak go jeszcze raz złapie to po prostu go zabije.” Żal >.< A t Wery kot -.-” A poza tym Rudolf
on jest tak zwany wychowany i on sika do kuwety !! -.- xD A dziś jak z Justą wracałam z kościoła to moja sis cioteczna mnie zagadała i rzuciła mi w oko kasztanem :'( Nie wiem dlaczego we mnie rzuciała ale dobraa >.< Taka Marta to ona chciała ze mnie wyssać krew !! xD I zrobić z niego ketchup -.- No więc moje dni nie są aż takie nudne więc zapraszam na kolejny post < 33 Narq : 33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz